Saturday, March 23, 2013

Շատ հավես ունենք ու լիքը դաս


22:20
Ուրախ, խելառ, ցանցառ, խելացի, գեղեցկուհի, մի խոսքով իմ քույրիկ Նելլի…
Հիշում եմ, երբ փոքր էինք, նույն զգեստներն էինք հագնում, նույն մազակալներն էինք կրում, նույն մանկապարտեզը հաճախում:
22:32
Ուզում եմ շատ բան պատմել Նելլիկի մասին, բայց  նրան խոսքերով նկարագրել չեմ կարող, իր հետ շփվել է պետք: Այ ընկեր Էմանուելը կհաստատի, որ մարդ գժվացնող է:D
23:15
Տարիներ են անցել, իսկ մենք ավելի ու ավելի ենք մտերմացել:
Ուզում եմ ասել որ քեզ շատ եմ սիրում Նելլիկ, ու այսօրվա տաք կարտոֆիլը և քեզ համար վառած մատները չստիպեցին որ քեզ քիչ սիրեմ:
Գիտեք չէ, էնքան անճար ա, որ չկարողացավ իր կարտոֆիլը մաքրի, ես էլ որպես մեծ ու հոգատար քույրիկ իմը կիսատ թողեցի և սկսեցի իրենը մաքրել:
Տեսնելով, թե ինչպես դժվար է տաք կարտոֆիլ մաքրելը, ասաց. «Ասա, որ դու հարամչի ու վատ քույրիկ ունես», իսկ ես. «Աաաա, որ ասեցի դրանից ինչ կփոխվի»:
Անկախ ամեն ինչից մենք միմյանց հանդուրժում ենք:



No comments:

Post a Comment